آموزش سوشیال سیگنال

0 449

اهمیت بالای بک لینک سوشیال


آموزش سوشیال سیگنال کمک خوبی به شما عزیزان در لینک سازی خارجی می کند. سوشیال سیگنال چگونه و چرا به وجود آمد؟ تا حدود سال 2102 یکی از مهم ترین موارد برای سنجش محبوبیت و کیفیت وب سایت ها برای گوگل تحلیل و آنالیز لینک هایی بود که در نهایت به آن سایت ختم می شود. درآن زمان بک لینک ها دارای اهمیت بسیار بالایی بودند و دارندگان وب سایت ها هم برای ارتقای جایگاه وب سایت خود از لینک بیلدینگ مصنوعی استفاده می نمودند که یکی از روش های سئوی کلاه سیاه محسوب شده و کامال غیرقانونی بود.

 این موضوع سبب شده بود که وب سایت هایی در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرند که صرفا از سئوی کلاه سیاه برای کسب این جایگاه استفاده کرده بوند و از لحاظ محتوایی کیفیت بسیار پایینی هم داشتند. این مساله برای کاربران تبدیل به یک معذل بسیار آزاردهنده شده بود.

 با گذشت زمان گوگل به این فکر افتاد که ارزش این لینک ها را کم کرده و در جدیدترین الگوریتم هایی که ارائه نمود این کاهش اعتبار را اعمال نمود. با کاهش اعتبار لینک های مصنوعی قاعدتا باید یک جایگزین مناسبی برایش در نظر گرفته می شد. گوگل سوشیال سیگنال را به عنوان جایگزین انتخاب نمود. با کمک سوشیال سیگنال گوگل توانست میزان محبوبیت و کیفیت سایت ها را از نظر کاربران به طور مستقیم بسنجد و با توجه به تعداد به اشتراک گذاری پست ها وب سایت ها را رتبه بندی نماید. در حال حاضر به دلیل اهمیت باالی سوشیال سیگنال در نزد موتورهای جست وجوگر، در کنار یادگیری سئو، یادگیری و آموزش سوشیال سیگنال هم جزو یکی از موارد با اهمیت قرار بدهید.


 فعالیت در کدام یک از شبکه های اجتماعی برای کسب سوشیال سیگنال مناسب است؟


 تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی در حال فعالیت هستند و تعدادشان در حال افزایش می باشد اما موضوع مهمی که پیش می آید این است که در واقع سوشیال سیگنال به چه شکلی و بر طبق چه اصول و معیاری سنجیده خواهد شد؟ در پاسخ باید بگوییم که هر لینک در واقع به 2شکل مستقیم و غیر مستقیم بر روی سئوی وب سایت ها موثر و مفید واقع می شود.

 روش مستقیم ارزشی می باشد که توسط لینک به سایتتان انتقال داده می شود و سپس توسط گوگل ارزیابی می شود ولی روش غیرمستقیم به بازدیدی گفته می شود که توسط کاربران صورت می گیرد و با استفاده از لینک برای سایت شما ثبت خواهد شد. بنا به گفته های وب سایت MOZ در سوشیال سیگنال هم دقیقا همین قضایا صدق می کند.

بدین صورت که هر پست و محتوایی که در شبکه ی اجتماعی گذاشته می شود می تواند به 2 شکل مستقیم و غیر مستقیم برای وب سایت موثر باشد. روش مستقیم ارزشی است که موتور جست وجو برای الیک و کامنت و… به شما می دهد و به وب سایتتان انتقال می دهد و روش غیر مستقیم هم بازدیدی است که این پست برای سایتتان رقم می زند و سبب ایجاد ترافیک ودر نتیجه افزایش رتبه ی سایتتان می شود. پس باتوجه به توضیحات داده شده مهم ترین معیار و مالکی که جهت انتخاب شبکه ی اجتماعی برای فعالیت باید در نظر بگیریم تعداد مخاطبین آن است. در واقع محتوای ما باید درون شبکه ای بارگزاری شود که شانس دیده شدن آن باال باشد. انتخاب شبکه ی اجتماعی موردنظر برای کسب سوشیال هم با توجه به نوع فعالیت شما صورت می گیرد.


 چگونه می توانیم سوشیال سیگنال دریافت نماییم؟


 برای کسب سوشیال سیگنال باید اقدام به ساخت اکانت های متفاوتی درون شبکه های اجتماعی بکنید و پس از آن با انتشار محتوای مفید و تبلیغات هدفمند اقدام به جذب مخاطب و فالوورنمایید. با توجه به اهمیت باالی این موضوع از آموزش های الزام در گوگل تحت عنوان آموزش سوشیال سیگنال برای یادگیری کلیه اصول آن استفاده نمایید. جهت جذب مخاطبین می توانید از روش هایی همچون برگزاری مسابقات جایزه دار انتشارمحتوای جنجالی و… استفاده نمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره و آنالیز رایگان

 

02128421818

 

09037881028

 

ارتباط در واتس اپ سئوشید مشاوره رایگان در واتس اپ

 

فرم درخواست مشاورهفرم درخواست مشاوره

مشاوره رایگان