تکنیک سوشیال سیگنال بر سئو

0 296

سئو محلی یا همان لوکال سئو شامل مجموعه روش ها و اقداماتی می باشد که تمامی صاحبان کسب و کارهای آنلاین از آن برای بهینه سازی وب سایت خود در موتورهای جست و جو انجام می دهند. توجه داشته باشید که اگر سئو محلی انجام شود، مشتریان هدف شما، می‌ توانند به آسانی کسب ‌وکار شما را از طریق جست وجوی آنلاین بر اساس محدوده جغرافیایی پیدا کنند. سئو محلی مفهومی نسبتا جدید است که به تازگی در بحث بهینه سازی سایت برای گوگل مطرح شده است.

گوگل مکان جغرافیایی افراد و سوابق جست وجوی آن ها را در نظر گرفته و نتایج خود را بر این اساس ارائه می دهد. مکان جغرافیایی کاربران به راحتی از طریق آی پی قابل تشخیص است ولی مکان جغرافیایی تجارت یا سایت شما، تنها با رعایت اصولی هرچند ساده ولی مشخص تعیین، می گردد. کلیه فعالیت های شما برای تعیین مکان جغرافیایی تحت پوشش خود و فهماندن آن به روبات های گوگل را سئوی محلی یا همان لوکال می نامیم.


تکنیک سوشیال در سئو


گوگل اخیرا توجه بسیاری به جست وجوی محلی و ارائه ی نزدیک ترین و بهترین نتایج به کاربران خود داشته است، بنابراین اگر تجارت یا وب سایت شما محدوده جغرافیایی مشخص و خاصی را پوشش  می دهد، باید حتما به سئوی محلی توجه نمایید. به طور مثال یک آموزشگاه خیاطی که در محدوده خاصی از تهران واقع شده و فعالیت می کند و یا یک رستوران که نهایتا می تواند یک شهر را به عنوان مخاطبین هدف خود در ذهن داشته باشد می تواند از سئوی محلی برای بهبود کسب و کار خود استفاده نماید. ساده ترین مثال برای این مدل از سئو، برای یک رستوران در شهر شیراز، کسب جایگاه در عباراتی مانند رستوران در شیراز یا بهترین رستوران شیراز می باشد. به این طریق آن دسته از افرادی که در اینترنت به دنبال یک رستوران مناسب یا جدید در شهر شیراز می گردند با شما آشنا خواهند شد.


اولین قدم در لوکال سئو


به همین منظور اولین قدم در سئوی لوکال هدف گذاری روی عباراتی است که مستقیما نام مکان، محدوده یا شهر مورد نظر شما را در خود دارند، دومین قدم قرار دادن این عبارات در فضاهایی مناسب از محتوای سایت خواهد بود. اسلایدر گوگل یک عکس رنگی و افقی می باشد که در بالای نتایج جست و جو پدیدار می شود. اسلایدر گوگل نه نتیجه برتر جستجوی محلی را برای شما نمایش می دهد. تمامی تصاویر نمایش داده شده در این بخش از پروفایل گوگل پلاس این مکان ها که توسط خود صاحب حساب و یا مشتریانتان بارگذاری میشوند، دریافت می گردد.


اسلایدر گوگل


این قابلیت گوگل در حال حاضر استفاده زیادی در ایران ندارد و کمتر شاهد چنین اسلایدری در نتایج جست وجوی خود هستیم. دلیل این امر هم مربوط به تحریم ایران و عدم امکان ثبت نام در Local Business  گوگل می باشد. با این وجود شما قادر هستید که با رعایت اصول سئوی محلی جایگاه مناسبی در نتایج اصلی گوگل و نه اسلایدر بالای صفحه نیز کسب کنید که تاثیر بالایی بر جذب بازدیدکننده یا مشتری برای سایت خواهد داشت، تکنیک لوکال روند بسیار ساده ای می باشد و لازم است که برای انجام آن زمان بگذارید. مراحل آماده سازی سایت برای حضور در اسلایدر گوگل به شرح زیر است:

  1. درخواست یک صفحه گوگل پلاس کنید و فرم مربوط به آن را به طور کامل پرکنید.
  2. عکس های با کیفیت در صفحه گوگل پلاس خود آپلود کنید.
  3. مشتریان خود را تشویق به گذاشتن نظریاتشان در صفحه گوگل پلاس خود کنید.
  4. لینک های مناسب از سایت هایی در زمینه کاری خودتان کسب کنید. این لینک ها باید با  هدف گذاری روی نام تجاری و یا برند شما باشند.
  5. خرید سوشیال سیگنال با بهترین کیفیت که باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره و آنالیز رایگان

 

09037881028

 

09190030490

 

مشاوره در واتس اپارتباط در واتس اپ سئوشید

 

فرم درخواست مشاوره فرم درخواست مشاوره

مشاوره رایگان