سایت سوشال مدیا

0 554

سوشیال مدیا در واقع همان شبکه های اجتماعی هستند. امروزه از بهترین راه های جذب مخاطب و لینک سازی، اشتراک مطالب سایت در دامنه های معتبری از جمله پینترست یا تامبلر می باشد. در حال حاضر یکی از ملاک های گوگل برای ارزش گذاری سایت ها، دریافت سیگنال های طبیعی از طریق لینک سازی در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک است. علاوه بر این سوشال مدیا، می توانید از دامنه هایی چون توییتر، اینستاگرام، لیندکین، پینترست، تامبلر و… سیگنال های اجتماعی دریافت کنید که تاثیرات زیادی در سئو خارجی سایت خواهد گذاشت.


بازاریابی در سایت های سوشال مدیا


سوال اکثر صاحبان کسب و کار این است که آیا سوشیال سیگنال سئوشید فرصت مناسبی برای بازاریابی می باشد؟ در پاسخ باید بگوییم که به طور حتم بهترین فرصت بازرایابی کسب و کار، فعالیت در سوشال مدیا می باشد چرا که این فضا به علت رایگان بودن و راحتی برای دسترسی، فرصتی بسیار مناسب برای بازاریابی و برندینگ و تبلیغات می باشد. هرچه تعداد مخاطبین شما بیشتر باشد، لایک و کامنت شما بیشتر خواهد بود و جذابیت پست ها باعث انتشار آن بین کاربران خواهد شد که این امر موجب ایجاد سیگنال های اجتماعی شده و باعث بهبود رنک سایت شما در موتورهای جست وجو می شود. علاوه بر این موضوع، به راحتی برند شما در بین جوامع شناخته شده می شود که می تواند موجب افزایش درآمد و سودآوری کسب و کارتان شود.


بستری برای تعامل با کاربران


سوشال مدیا بستری بسیار مناسب برای تعامل کاربران با کسب و کار و برند شما می باشد. در سوشیال سیگنال هرچقدر تعداد لایک پست های گذاشته شده بیشتر باشد، امکان دیده شدن پست ها هم افزایش می یابد. زمانی که برای پست خود هشتگ انتخاب می کنید، اگر آن پست با همان هشتگ تعداد لایک زیادی دشته باشد آن پست شما به  9 پست برتر آن هشتگ رسیده و امکان دیده شدن آن به میزان زیادی افزایش می یابد. این الگوریتم در اینستاگرام کاملا مشهود است.

هرچقدر تعداد به اشتراک گذاشتن پست توسط شما بیشتر باشد امکان تعامل کاربران با کسب و کار و برند شما نیز افزایش می یابد.توجه داشته باشید که برای به اشتراک گذاری محتوا در انواع سایت سوشیال سیگنال باید یک برنامه ی تولید محتوای منظم داشته باشید و طبق آن پیش بروید. اگر به طور مقطعی و نامنظم در سایت سوشیال مدیا فعالیت کنید نمی توانید بازخوردی مناسب از سمت کاربران دریافت نمایید.


تعداد نمایش پست ها در شبکه های اجتماعی


برای آنکه محتوای شما شانس بیشتر دیده شدن داشته باشد، تعداد نمایش پست دارای اهمیت زیادی می باشد و تعداد نمایش پست نشان دهنده آن است که چه تعداد کاربر و فالوورT محتوا را دیده اند. یکی از مواردی که نشان دهنده ی تعامل کاربران با کسب و کار شما می باشد، تعداد کامنت ها است. طبیعتا هرچقدر که تعداد نظرات فالوورها و کامنت ها بیشتر باشد، یعنی آنکه محتوای منتشر شده ی شما دارای جذابیت بسیاری برای کاربران بوده است. برای انتشار محتوا، خلاقیت زیادی را به خرج دهید و تصویرها و ویدیوهای باکیفیت را منتشر کنید.

شبکه های اجتماعی مانند لینکدین امکان مشاهده تعداد بازدید از پروفایل را دارا می باشند. گرچه تعداد بازدید از پروفایل برند شما نسبت به بقیه ی شاخص ها دارای اهمیت زیادی نباشد، اما میزان علاقه ی افراد به بازدید از صفحه ی شما را نشان می دهد. در گذشته برندسازی، مقوله ای بسیار سخت و پیچیده و اغلب پرهزینه خواهد بود. امروزه با گسترش انواع سایت سوشیال مدیا می توان به راحتی برندسازی نمود. لازم به ذکر است که با استفاده از سوشال سیگنال شما به مکان محدود نیستید و می توانید تبلیغات خود را در انواع و اقسام نقاط انجام دهید و وارد تجارت جهانی شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره و آنالیز رایگان

 

09190030490

 

09037881028

 

مشاوره در واتس اپارتباط در واتس اپ سئوشید

 

فرم درخواست مشاوره فرم درخواست مشاوره

مشاوره رایگان