سوشیال بوکمارک چیست

0 1,120

سوشیال بوکمارک چیست ؟ خرید سوشیال سیگنال بر روی سئو سایت تا چه اندازه ای موثر است؟ سوشیال های اجتماعی فعالیت هایی است که کاربران شبکه های اجتماعی انجام می دهند. اکشن هایی که کاربران می توانند در این شبکه ها انجام دهند، عبارت اند از: ارسال نظرات یا همان کامنت، لایک کردن تصاویر مختلف، اشتراک گذاری پست های مختلف، فالو کردن افراد یا همان دنبال کردن کاربران مختلف و سایر اقداماتی که کاربران می‌توانند در مورد حساب کاربری شما انجام دهند. الگوریتم های مختلف گوگل درک درستی از این اکشن های اجتماعی دارند.

هر چه این اکشن ها از صفحات معتبر تری انجام شود، برای آن ها رتبه بندی بالاتری در لیست نتایج خود در نظر می گیرند. می توان این اکشن های مثبت از سمت الگوریتم های گوگل را سوشیال سیگنال نامید. سیگنالی مثبت از سوی گوگل برای سایت شما که می توان در بهبود از آن ها استفاده کرد. موتورهای جستجو از جمله گوگل و یاهو لینک های برگشتی را به منزله تأیید برند و محتوای وب از سوی کاربران تعبیر می‌کنند و در نتیجه آن را در رتبه طبیعی سایت متاثر می دانند. برای خرید سوشیال سیگنال می توانید از مجموعه تخصصی سئوشید کمک بگیرید. این مجموعه انواع سیگنال های شبکه های اجتماعی را در پکیج های مختلف بر اساس قیمت و تعداد ست بندی کرده و با بهترین قیمت به شما عزیزان می فروشد. شما را به ادامه مقاله سوشیال چیست دعوت می کنیم.


تاثیر سوشیال بوکمارک بر سئو سایت


سوشیال بوکمارک چیست ؟ برای پی بردن به تاثیرات این اکشن ها بر سئو سایت شمارا به ادامه مقاله دعوت می کنیم. یک سئوکار باید برای کاربران سایتش یک محتوای با کیفیت ارائه کند. مهم‌ترین معیار کیفیت برای موتورهای جستجو  از جمله گوگل و بینگ تعداد دفعاتی است که به یک URL مراجعه کردند یا تعداد دفعاتی است که محتوای آن صفحه به شبکه‌های اجتماعی منتقل شده است. یا بهتر ترافیکی که از سوشیال ها برای محتوای صفحه گرفته شده است.  از همین جا می‌توان به این نتیجه رسید که گوگل از سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از معیارهای بهینه سازی سایت توجه می کند. تعداد زیادی اکشن از سوی شبکه های اجتماعی به این معناست که محتوای آن صفحه بین کاربران زیادی از سوشیال ها به اشتراک گذاشته شده است. این باعث می شود تا گوگل به آن صفحه از وبسایتتان اعتماد کند و اعتبار زیادی به آن بخشد. مشارکت گوگل با توییتر که باعث اضافه شدن توئیت‌ها به نتایج جستجو شد و هم‌چنین نمایش ویدئوهای یوتیوب در بخش جستجوها نیز گواهی می دهد که خرید سوشیال سیگنال در رتبه‌بندی سایت‌ها تاثیر زیادی دارد.


تاثیرات مستقیم سوشیال بوکمارک


در این قسمت درباره تاثیرات مستقیم سوشیال ها بر روی سئوسایت خواهیم پرداخت.

  1. تعداد کاربرانی که علاه به پست های شما در تامبلر یا فیس بوک دارند.
  2. تعداد دفعاتی که کاربران شبکه های اجتماعی پست ارسال می کنند.
  3. تعداد افرادی که شما را در توئیتر یا فیس بوک دنبال می کنند.
  4. تعداد دفعاتی که نام برند شما در کنار کلمه کلیدی در پیوند صفحه توئیتر یا فیس بوکتان درج شده است.
  5. تعداد اشتراک هایی که از پست هایتان در صفحات مختلف دریافت می کنید.  

تاثیرات غیر مشتقیم سوشیال ها بر سئوسایت


1.افزایش تعداد بک لینک (منجر به افزایش آگاهی از برندتان)
2.کاهش نرخ دفع کاربر از صفحات هدف
3.افزایش زمان در سایت یا بالابردن time on site
4.افزایش بازدید کنندگان از طریق لینک های برگشتی
5. باعث افزایش رتبه وب سایت شما در صفحه SERP Google می شود.

بالابردن اعتبار شبکه های اجتماعی


سوشیال بوکمارک چیست

اگر قصد این را دارید که با استفاده از شبکه های اجتماعی در لیسن نتایج موتورهای جستجو رتبه داشته باشید، باید این شبکه ها را بهینه کنید. در ادامه به بهینه سازی این سوشیال ها خواهیم پرداخت. ابتدا از پروفایل خود شروع کرده و آن را در رسانه های مختلف بهینه کنید، به طوریکه کاملا به برند شما مربوط شود. پروفایل های شبکه اجتماعی خود را بهینه کنید. فراموش نکنید که لینک وب سایت، خبرنامه، ایمیل و موارد دیگر را به طور کامل در هر بخش مربوطه وارد کنید.


در بازه های زمانی معین به طور دائم پست ارسال کنید


ابتدا برنامه ریزی صحیحی برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی داشته باشید. سعی کنید محتوای جدید تولید کرده و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید. تعداد پست های ارسال شده در هر شبکه های اجتماعی متفاوت است. به عنوان مثال، می توانید چندین پست را در یک روز در توییتر ارسال کنید، اما ارسال همین چند پست در LinkedIn درست نیست و انتشار یک پست روزانه کافی است.


بهینه سازی پست های به اشتراک گذاشته شده


برای انتشار پست ارسالی در شبکه های اجتماعی باید پست خود را بهینه کنید، این به آن معناست  که باید از عناوین جذاب، تصاویر چشم نواز، هشتگ و موارد دیگر بهره برید. همچنین، شما باید چیزی منتشر کنید که پاسخگوی نیاز کاربران باشد. این بسیار مورد توجه وبمستران می باشد. هشتگ کلمات کلیدی است که به شما در طبقه بندی مطالب کمک می کند و به کاربران شبکه ها کمک کرده تا بهترین مطالب را پیدا کنند.

هشتگ های درست


هنگام استفاده از هشتگ، توجه کنید که در شبکه های اجتماعی مختلف، شما باید به شکلی متفاوت عمل کنید، مانند استفاده از هشتگ در اینستاگرام، صفحات مختلفی از هشتگ های اجتماعی اینستاگرام وجود دارند در حالی که در فیس بوک اینگونه نیست و باید از هشتگ ها با دقت بیشتری استفاده کنید. در تمامی فرایند های بالا می توانید از مشاوران سئوشید در حوزه سوشیال بوکمارک کمک بگیرید تا بتوانید صفحه ای هدفمند برای خود ایجاد کنید. امیدواریم مقاله سوشیال بوکمارک چیست برای شما کاربران عزیز مفید باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره و آنالیز رایگان

 

02128421818

 

09037881028

 

ارتباط در واتس اپ سئوشید مشاوره رایگان در واتس اپ

 

فرم درخواست مشاورهفرم درخواست مشاوره

مشاوره رایگان