سوشیال سیگنال سئو

0 1,247

سوشیال سیگنال سئو نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در زندگی و کسب وکار هر فردی ایفا می نمایند. امروزه افراد بیشتر زمان خود را در طول روز در شبکه های اجتماعی مختلف می گذرانند. به مجموعه لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها و به طور کلی تمامی واکنش هایی که از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد، سوشیال سیگنال گفته می شود. فعالیت های کاربران در شبکه های اجتماعی برای کسب رتبه عالی در صفحات گوگل کمک بسیاری می کند. در واقع سوشیال ها یکی از آیتم هایی می باشد که گوگل از آن جهت رتبه بندی وب سایت ها استفاده می نماید.


اهمیت سوشیال سیگنال سئو


همانطور که در قسمت تعریف سوشیال سیگنال گفتیم کلیه فعالیت های کاربران در رتبه بندی  وب سایت ها تاثیرگذار است. سیگنال های اجتماعی سبب افزایش رنک و ترافیک وب سایت شما می شود که این موضوع مستقیم بر روی سئو موثر است. اگر در حال حاضر کسب وکاری آنلاین را برای خود دست و پا نموده اید باید بدانید که افزایش ترافیک وب سایت و بازدید سایت از سوی کاربران موجب افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان هم خواهد شد. به خاطر داشته باشید که استراتژی هر شبکه اجتماعی با شبکه دیگر کاملا متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای فعالیت در اینستاگرام، باید روی تهیه محتوای بصری تمرکز کنید چرا که محتواهای متنی بدون عکس یا عکس های بی کیفیت به هیچ عنوان در این شبکه اجتماعی تاثیر گذار نمی باشند. در حالی که در شبکه ی اجتماعی لینکدین دقیقا عکس این موضوع صدق می کند. در لینکدین منتشر کردن مقالات بسیار تاثیرگذار بوده و اهمیت بالایی دارد و به همین علت باید روی تولید محتوای متنی تمرکز نمایید.


روش های افزایش سوشیال


به طور مرتب در شبکه های اجتماعی مطلب بارگزاری نمایید و توسط ابزارهای رایگانی که موجود  می باشد، میزان اشتراک ها، لایک ها و نظرات را نظارت و ارزیابی نمایید. از تصاویر جذاب و مرتبط با محتوای خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. تصاویر تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش تعامل کاربر با محتوا دارند و همین امر منجر به افزایش بازدید خواهد شد. دکمه هایی را جهت اشتراک گذاری محتوا در وب سایت خود قرار دهید. کمپین های تبلیغاتی راه اندازی نمایید و یا برای به اشتراک گذاشتن پست های خود جایزه در نظر بگیرید تا کاربران را ترغیب به انجام این کار نمایید.

شناسایی مخاطبین هدف برای تولید محتوا بسیار حائز اهمیت است و روی برندسازی و بازاریابی محتوایی و حتی سئو تاثیر می‌گذارند. زمان انتشار محتوا جزو موارد دیگری است که در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار است. به عنوان مثال لینکدین به عنوان یک شبکه  اجتماعی کاری و تخصصی، شب‌ها و بعد از پایان ساعت‌های کاری مخاطبان کمتری دارد. در خصوص زمان انتشار محتوا آمار خاصی وجود نداشته و تنها با آزمون و تجربه به دست می آید.

اینستاگرام بهترین ویترین و فروشگاه برای محصولات شما محسوب می شود. این شبکه ی اجتماعی در بین ایرانی ها طرفداران بسیاری دارد. یوتیوب بهترین سوشیال مدیا جهت انتشار محتوای ویدیویی می باشد. لینکدین یک شبکه ی اجتماعی مختص به افراد متخصص می باد. این شبکه ی اجتماعی در حوزه ی کسب و کار توانسته بسیار موفق عمل نماید. فیسبوک را بزرگترین شبکه ی اجتماعی می دانند. بیشتر جمعیت دنیا در این شبکه ی اجتماعی در حال فعالیت می باشند و به همین علت گزینه ی خوبی جهت تبلیغ کسب و کارتان محسوب می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره و آنالیز رایگان

 

09190030490

 

09037881028

 

مشاوره در واتس اپارتباط در واتس اپ سئوشید

 

فرم درخواست مشاوره فرم درخواست مشاوره

مشاوره رایگان