سوشیال مدیا مارکتینگ

0 178

آموزش سوشیال مدیا مارکتینگ برای کسب و کار


سوشیال مدیا مارکتینگ شکلی از بازاریابی در بستر فضای مجازی و دیجیتال می باشد که از شبکه‌ها و پلتفرم‌ های اجتماعی و وب‌ سایت‌ های موجود برای تبلیغ محصولات یا خدمات یک برند استفاده می نماید. معمولا سوشیال مدیا مارکتینگ را به صورت بازاریابی شبکه ‌های اجتماعی هم ترجمه می‌ کنند.

امروزه شبکه های اجتماعی بیش از پیش دارای اهمیت می باشند و بستری کاملا مناسب هستند که از طریق آن ها می توان به آسانی با مشتریان بالقوه ی کسب و کار خود ارتباط برقرار نمود و بدین ترتیب ازنظرات، پیشنهادها و انتقادهای آن‌ها در خصوص محصولات و خدمات مطلع شد. سوشیال سیگنال سئوشید به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا در زمینه بازاریابی دیجیتال گامی موثر بردارید. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص پلتفرم های رایج و محبوب سوشیال مدیا صحبت نماییم:

یکی از پلتفرم های محبوب دنیا


اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های سوشیال مدیا است که توانسته در بین ایرانی ها طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. اینستاگرام برای منتشر نمودن محتواهای ویدیویی و عکس بسیار عالی است. امروزه اینستاگرام به قدری رونق پیدا نموده که افراد بسیاری همچون اینفلوئنسرها به تبلغ محصولات شرکت های گوناگون و کسب و کارهای مختلف در آن می پردازند. در صورتی که قصد دارید در اینستا محتواهای حرفه ای و ارزشمند خلق کنید باید اصول کار با اینستا و نحوه ی ایجاد محتوا را یاد بگیرید. به همین علت امروزه آموزش سوشیال سیگنال در پلتفرم اینستا جزو آن دسته از مواردی است که در حوزه ی آموزش های آنلاین به افراد ارائه می شود.

استفاده از سیگنال های پرطرفدار فیس بوک


فیسبوک از دیگر شبکه های اجتماعی ای است که همانند اینستاگرام توانسته طرفداران و محبوبیت بسیاری را کسب نماید. کاربران زیادی در گروه های سنی مختلف در فیسبوک فعالیت می نمایند. صنایع مختلفی مانند تجارت الکترونیک، خرده فروشی، بانکداری، خدمات مالی و بیمه، سرگرمی، مد و لباس، املاک، اخبار، بهداشت و سلامت و ورزش از این پلتفرم استفاده می‌کنند. این پلتفرم بیشتر برای آگاهی کاربران از برند و تبلیغات مورد استفاده قرار می‌ گیرد. فیسبوک برای آن دسته از کسب و کارهایی که در حوزه ی تجارت جهانی فعالیت دارند بسیار مناسب است.

توییتر


توییتر هم مانند اینستاگرام و فیسبوک یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است. این رسانه 126 میلیون کاربر فعال روزانه و 321 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و گروه سنی اصلی که از آن استفاده می ‌کنند 18 تا بیش از 45 ساله هستند. صنایع و افراد مختلفی از قبیل اخبار، فناوری، تجارت الکترونیک، خرده فروشی، سرگرمی، مسافرت، سلامت و بهداشت و مخاربرات از آن استفاده می ‌کنند. با کمک توییتر شما قادر خواهید بود که کاربران خود را با برند خود آشنا کرده و افکار و اندیشه‌ های خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. ریتوئیت این شبکه از سوشیال سیگنال مهم در share کردن لینک های مختلف می تواند اکشن مناسبی برای کسب و کار شما باشد. کسب و کارها می ‌توانند با این رسانه محتوای خودشان را به شکل کاملا عمومی منتشر نمایند.

استفاده از تلگرام


تلگرام مانند اینستاگرام محبوبیت بسیار گسترده ای در بین کاربران ایرانی دارد. اکثر کسب و کارها سعی می کنند که در کنار داشتن یک پیج هدفمند در اینستا یک کانال تبلیغاتی در تلگرام نیز داشته باشند. از آنجایی که تبلیغات در تلگرام مانند اینستا دارای اصول مربوط به خود است پیشنهاد می شود که از آموزش سوشیال مدیا مارکتینگ برای تبلیغات در تلگرام حتما استفاده نمایید تا با اصول و کلیات کانال های تبلیغاتی موفق آشنا شوید و آن ها برای کسب و کار خود به کار بگیرید. برای خرید سوشیال سیگنال می توانید از طریق مجموعه سئوشید اقدام کنید. این سوشیال ها در پکیج های طلایی، برنزی و نقره ای بر اساس تعداد و قیمت دسته بندی شده اند. برای این پکیج ها تخفیفی ویژه نیز در نظر گرفته ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره و آنالیز رایگان

 

02128421818

 

09037881028

 

ارتباط در واتس اپ سئوشید مشاوره رایگان در واتس اپ

 

فرم درخواست مشاورهفرم درخواست مشاوره

مشاوره رایگان