طراحی سایت و سئو تخصصی

0 7,538

طراحی سایت و سئو تخصصی از جمله چالش های کسب و کارهای آنلاین امروزی به حساب می آید. در این مقاله می خواهیم به طراحی سایت و سئو تخصصی بپردازیم. ابتدا به سئو تخصصی سایت بر اساس فاکتورهای داخلی پرداخته و بعد از آن به نکات مهم در طراحی سایت هدفمند با سئو می پردازیم . همانطور که در قبل اشاره کردیم کلمه سئو مخفف عبارت لاتین بهینه سازی موتور جستجو یا بهتر بهینه سازی بر اساس الگوریتم های آن می باشد. شما با رتبه داشتن در کلمات مختلف می توانید ترافیک ارگانیک را از لیست نتایج گوگل وارد سایت خود کنید. زیرا بیشتر کاربران صفحه یک گوگل را بررسی کرده و درصد خیلی کمی از کاربران به سایت های صفحات دیگر را بررسی می کنند. در زیر به عناصری خواهیم پرداخت که در بهینه سازی صفحات داخلی سایت بسیار موثر می باشند:

فاکتورهای مهم در سئوی داخلی سایت

فاکتورهای داخلی سئو سایت می توانند سهم زیادی در رتبه بندی سایت شما داشته باشند. این مستلزم آن است که شما صفحات داخلی وب سایتتان را به خوبی بهینه کرده باشید. این فاکتورهای مهم که گوگل و موتورهای جستوجو دیگر در تشخیص آن ها بسیار هوشمند عمل می کند، شامل موارد زیر هستند:

تولید محتوای با کیفیت

طراحی سایت و سئو تخصصی

محتوای یک صفحه همان چیزی است که به یک صفحه موقعیت آن را می دهد تا توسط موتورهای جستجو در لیست نتایج آن ها قرار گیرد. این همان ( محتوا) چیزی است که کاربر برای مشاهده آن آمده است. از این بابت محتوای صفحات مختلف یک وبسایت برای موتورهای جستوجو بسیار مهم می باشد. برای همین ضروری است که برای سایت محتوای خوب تولید کرده و آن را به خوبی بهینه کنید. در بالا تعریفی از محتوا داشتیم، حال در این قسمت می خواهیم ببینیم که یک محتوای خوب چگونه است؟ از منظر سئو و وب مستران گوگل محتوای خوب  باید به گونه ای باشد که نیاز کاربر را به خوبی برطرف کند. بیشتر کاربران برای رفع نیاز خود به گوکل مراجعه می کنند، بنابراین محتوا باید به گونه ای باشد تا کاربر به خوبی به هدف خود برسد. محتوای سایت دقیقا باید مانند بازاهای بزرگ فروش کالا عمل می کنند. یک محتوای با کیفیت باید به گونه ای باشد تا بیشترین تقاضای کاربران را تامین کند و نیاز آن ها را به خوبی پوشش دهد. در اینجا به کیفیت محتوا پرداختیم. حال باید گفت که یک راه مطلق و ثابت برای بهینه سازی وجود ندارد و بسیاری از عوامل در کنار هم باعث بهبود عملکرد سایت خواهند شد.

محتوای منحصر به فرد نه کپی

محتوایی که برای صفحات سایت خود تهیه می کنید نباید به هیچ وجه کپی باشد. اگر از محتوای سایت های دیگر در سایت خود استفاده کنید، گوگل پس از مدتی سایت شما را اسپم معرفی کرده و پنالتی می شوید. محتوای منحصر به فرد باعث متمایز بودن آن از سایر محتواها شده و از سایت های دیگر پیشی می گیرد.

تجربه کاربر یا UX

طراحی سایت و سئو تخصصی

تجربه کار یا UX از عناصر وسیعی تشکیل شده است. تجربه کاربری را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. اولین مورد در تجربه کاربری آن است که کاربر درک آسانی از محتوای سایت داشته باشد. برای مثال در متن های استفاده شده در سایت از کلمات پیچیده استفاده نکنید و طوری محتوای خود را بنویسید که به خوبی برای اکثر کاربران قابل فهم باشد.
  2. سرعت بارگیری صفحات وبسایت در این دسته قرار می گیرد. تجربه نشان داده است بعضی از کاربران به دلیل بالا بودن بارگذاری برخی از صفحات گوگل از آن سایت ها در کمترین زمان ممکن خارج می شوند.
  3. محتوای یک صفحه باید به گونه ای کاملا صحیح به کابران ارائه شود.
  4. ظاهر صفحات وبسایت باید به گونه ای باشد تا کاربران به آن جذب شوند. می توان از عناصر گرافیکی متناسب با حوزه مورد نظر در این صفحات استفاده کرد.

استفاده از کلمات کلیدی هدف

در سئو سایت یکی از عوامل مهم مربوط به کلمات کلیدی می باشد که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت :از کلمات کلیدی هدف در محتوای سایت به گونه ای باید استفاده کرد که کاربر محور باشد. یعنی باید دید که چه کلماتی در موتورهای جستوجو بیشتر سرچ می شوند. با پیدا کردن این کلمات می توان نیاز بسیاری از کاربران را در سطح گوکل و دیگر موتورهای جستوجو برطرف کرد. به این کلمات در گوگل کلمات هدف می گویند. حال چگونه باید از این کلمات استفاده کرد؟ شما باید بر اساس اصولی که مطرح می کنیم از این کلمات ساتفاده کنید تا صفحات شما بهینه شوند. در زیر به مهم ترین آن ها می پردازیم:

عنوان صفحه

حداقل یکبار از کلمات کلیدی در عناوین صفحات وبسایت خود استفاده کنید. بهتر است که عناوین خود را با کلمات کلیدی آغاز کنید. با این عمل تاثیر مهم این عبارات برای کاربر نمایان می گردد. تاثیرگذاری عناوینی که با کلمات هدف شروع می شوند، بسیار بیشتر از عناوینی است که از کلمه کلیدی در وسط و یا انتهای تایتل استفاده شده است.

Headline

در هر صفحه وبسایت فقط یکبار باید از تگ H1 استفاده کنیم. تگ عناوین در HTML از یک تا شش نامگذاری شده اند. نامگذاری آن ها بر اساس اولویت بندی آن ها است. معمولا برای عنوان اصلی صفحه از تگ H1 استفاده خواهیم کرد. برای زیر عنوان ها از H2  تا H6 می توانیم استفاده کنیم. باید در عنوان اصلی سایت از کلمه کلیدی استفاده شود. با قرار دادن کلمه کلیدی در عنوان اصلی موتورهای جستوجو بهتر محتوای صفحات را بررسی می کنند.

استفاده در متن ها

استفاده از کلمات کلیدی برای نوشته های سایت بسیار ضروری و مهم می باشد. استفاده از کلمات کلیدی در متن ها باعث می شود تا موتورهای جستوجو ارتباط آن متن با کلمه کلیدی مورد نظر را درک کنند. تکرار بیش از حد کلمه کلیدی در متن ها قابل قبول نیست و بهتر است که به میزان از آن ها استفاده گردد.

URL

بهتر است که در آدرس اینترنتی سایت خود یکبار از کلمه کلیدی هدف که مربوط به صفحه وبسایت شما است، استفاده کنید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی باید نشانی اینترنتی شما کوتاه باشد تا به راحتی توسط گوگل شناسایی گردد.

استفاده در ویژگی متن تصاویر یا ALT

یکی از نکات مهم ر بهینه سازی تصاویر اسنفاده از متن جایگزین برای آن ها است. بهتر است که از کلمات کلیدی برای متن جایگزین تصاویر استفاده کنید. با این کار تصاویر شما توسط گوگل راحت شناسایی شده و با کلمه کلیدی مورد نظر ارتباط مفهومی پیدا می کنند. استفاده از متن جایگزین تصاویر می تواند به طور غیر مستقیم در رتبه بندی موثر باشد. اگر دقت داشته باشید استفاده از کلمات کلیدی در همگی موارد بر فهماندن آن ها توسط موتورهای جستوجو دلالت دارند.

لینک های داخلی و  خارجی

در بهینه سازی صفحات داخلی بهتر است از لینک های داخلی و خارجی استفاده کنید. در هنگام ایجاد لینک بهتر است از کلمه کلیدی استفاده کنید. با استفاده از لینک های داخلی و خارجی می توانید اعتبار صفحات خود را بالا ببرید.

استفاده در توضیحات متا

سعی کنید در توضیحات متا از کلمات کلیدی خود استفاده کنید. بهتر است که کلمه کلیدی در ابتدای متن آورده شود. بهینه سازی توضیحات متا به طور غیر مستقیم شاید در رتبه بندی تاثیری نداشته باشد ولی از فاکتوهای مهم داخلی محسوب می شود که وب مستران گوگل باید به آن توجه کافی داشته باشند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بهتر است که محتوایی که ساخته اید را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بزارید. شبکه های اجتماعی مختلفی هستند که می توانید از آن ها در این زمینه کمک بگیرید. این شبکه ها شامل فیس بوک، توئیتر، پینترست، اینستاگرام، ردیت، لینکدین و غیره می باشند. اشتراک گذاری در این شبکه ها باعث ایجاد سیگنال هایی می شود که به رتبه بندی سایت شما کمک زیادی خواهد کرد. سعی کنید از شبکه هایی استفاده کنید که بازدیدکنندگان زیادی را به سایت شما انتقال می دهند.

استفاده از تصاویر و ویدیوها

استفاده از تصاویر و ویدیوها یکی از موارد مهم سئوی داخلی محسوب می شود. در تولید محتوای سایت خود سعی کنید از انواع تصاویر و فیلم ها متناسب با موضوع محتوای خود استفاده کنید. یکی از عوامل که به طور غیر مستقیم در بهینه سازی صفحات داخلی موثر است، سرعت بارگذاری تصاویر و ویدیوها می باشد که همان تجربه کاربری است. اگر تصاویر و ویدیو ها به خوبی فشرده شوند در سرعت بارگذاری سایت نیز موثر می باشند.

طراحی سایت سئوشید

طراحی سایت سئوشید با بهترین قیمت نسبت به دیگر رقبا انجام می شود. این طراحی وب با هدف بهبود آن و جای گیری در رتبه های برتر گوگل انجام می شود. شما عزیزان می توانید با کمترین هزینه سایتی بر اساس بهترین متدهای روز دنیا طراحی کنید، و بعد از آن برای سئوی آن اقدام بفرمایید. در مجموعه سئوشید متخصصانی خبره در زمینه طراحی سایت وجود دارند که با استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب که با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارند، این طراحی انجام می شود. طراحی سایت سئوشید هم به صورت داینامیک و هم به صورت استاتیک قابل اجرا می باشد.

در طراحی داینامیک سیستم مدیریت محتوا مهم بوده و صاحب وبسایت بر محتوای سایت خود دسترسی دارد و می تواند بر اثر ضرورت آن را دستخوش تغییر قرار دهد. طراحی سایت استاتیک به گونه ای است که نیازی به تغییرات مداوم در محتوای آن نیست و می تواند با گذشت زمان ثابت بماند. در طراحی سایت داینامیک محدودیت زمانی وجود ندارد. امکان به روزرسانی سایت از دسترس صاحب سایت خارج است و نمی تواند آن را تغییر دهد.

طراحی سایت داینامیک سئوشید

با طراحی سایت داینامیک شما می توانید محتوای سایت خود را هر از چند گاه به روز رسانی کنید، معمولا سرعت لود شدن در این سایت ها بالا می باشد. با این سایت ها می توانید بهترین خدمات را به کاربران ارائه کرده و جدید ترین اطلاعات و اخبار را در هر زمانی که مایل بودید در معرض نمایش عموم قرار دهید. امنیت سایت های داینامیک معمولا بیشتر از سایت های استاتیک می باشد. این سایت ها همچنین می توانند تعداد زیادی از زبان های مختلف دنیا را تحت پوشش خود قرار دهند. همچنین در سایت های داینامیک صاحت وبسایت قادر خواهد بود که امکانتات سفارشی را به راحتی در اختیار کاربران قرار دهد. هر دوگنه از طراحی سایت در مجموعه سئوشید انجام خواهد گرفت.

طراحی سایت و سئو تخصصی با بهترین قیمت

طراحی سایت و سئو تخصصی مجموعه سئوشید مانند دیگر رقبا از قیمت بالایی برخوردار نمی باشد، علاوه بر این قیمت مناسب ضمانت بازگت وجه برای خدمات ومحصولات خود قرار داده ایم که شما عزیزان می توانید اعتماد کامل به مجموعه ما داشته باشید. این مجموعه برای مشتریان عزیز تخفیفی ویژه در این زمینه در نظر گرفته است. شما می توانید با کمترین هزینه سایتی با کیفیت بالا و بر اساس متدهای روز دنیا طراحی کنید و بعد از آن برای حوزه ای که در آن مشغول به فعالیت هستید، سایت خود را در کلماتی که مربوط به آن حوزه هستند، سئو کنید.

برای طراحی هر یک سایت های داینامیک و استاتیک قیمت های ارائه شده توسط مجموعه سئوشید یکسان بوده و فرقی بین آن ها وجود ندارد. طراحی سایت می تواند بر اساس نوع نیاز شما عزیزان در انواع رنج های کیفی و کمی طراحی شود. مفتخریم به شما عزیزان بهترین طراحی سایت و بهترین سئو سایت را ارائه کنیم. مزیت مجموعه ما سه دهه تجربه کاری موفق در این زمینه می باشد و شاخصه اصلی ما کیفیت بالای خدمات ارائه شده به شما است.

طراحی سایت و سئو تخصصی در کمترین زمان

طراحی سایت و سئو تخصصی سئوشید علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد. طراحی در زمان خیلی کوتاهی انجام گرفته و اگر مشتری مایل باشد، پروژه سئوی ان شروع می شود. سئو سایت نیز بر خلاف جاهای دیگر که در مدت خیلی طولانی انجام می دهند، در مجموعه ما در عرض سه الی چهار ماه با پشتیبانی بلند مدت انجام می گیرد. به راحتی می توانید به کمک سئوشید کسب و کار خود را رونق بخشیده و کانال فروش عظیمی برای خود ایجاد کنید. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به شما عزیزان در زمینه طراحی و سئو تخصصی مطالبی مفید و آموزنده را به شما عزیزان بیان کرده باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره و آنالیز رایگان

 

02128421818

 

09037881028

 

ارتباط در واتس اپ سئوشید مشاوره رایگان در واتس اپ

 

فرم درخواست مشاورهفرم درخواست مشاوره

مشاوره رایگان