عصر یکه تازی سوشال مدیا

0 45

در عصری که زندگی می کنید، تعدد رسانه های اجتماعی بالا رفته و تکنولوژی استفاده از هریک به نقطه اوج خود رسیده است . بنابراین باید این دوره را دوری یکه تازی رسانه های دیجیتال نامید. همانطور که گفته شد، وجود قابلیت های بسیار در این شبکه های اجتماعی باعث جذب کاربران زیادی در سرتاسر جهان شده است.

این رسانه های جمعی یا سوشیال مدیا همانطور که از نامشان پیداست، به طور گسترده در دسترس می باشند که در پیشرفت کسب و کارها نقش مهمی دارند. میزان رشد بیشتر در مشاغل دیجیتال، نوع استراتژی است که افراد با استفاده از آن به فروش و ارائه بهتر محصولات و خدمات خود می پردازند. همانطور که می دانید شبکه ها و رسانه های اجتماعی زیادی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین، تلگرام، پینترست و غیره وجود دارند که دارای هوش مصنوعی بالایی هستند و از الگوریتم های بسیار پیشرفته ای برای ساخت هریک از این برنامه ها توسط جمعی از برنامه نویسان حرفه تدوین شده است.


تعریف اکشن های مختلف در سوشال مدیا


 همانطور که می دانید، بحث سوشیال سیگنال در سئوخارجی سایت از فرایند های اساسی و تاثیرگذار محسوب می شود. یکی از کاربردهای اساسی رسانه های جمعی یا همان سوشال مدیا، مجموعه فعالیت هایی است که در قالب اکشن های اجتماعی برای دریافت سوشیال موثر و هدفمند مورد استفاده قرار می گیرد. این فعالیت ها مورد توجه گوگل و سایر موتورهای جستجو بوده و در رتبه بندی بهتر به شما کمک می کند. یکی از این اکشن ها، اشتراک گذاری در انواع مدیا ها است. شما می توانید با اشتراک گذاری محتوای تاثیرگدار خود در انواع شبکه های اجتماعی ترافیک هدفمند وارد سایت خود کنید. حتی اعمالی چون لایک کردن و کامنت گذاشتن برای محتوای شما باعث سیگنالی مثبت است. ریتوئیت کردن مطالب مختلف یا پین کردن آن ها نیز از این اکشن های اجتماعی است.


گوگل، بزرگ‌ترین و پرقدرت‌ترین موتور جستجوی جهان


 موتور جستجوی گوگل به سایت هایی رتبه های برتر می دهد که محتوای یونیک و ارزشمند به کاربران ارائه کند. همچنین مطالبی که ارائه می کنند به روز باشند. یکی از الگوریتم های مهم گوگل در مورد محتوای ارزشمند، جلوگیری از تکرار می باشد. همواره گوگل با سایت هایی که از مطالب کپی دیگران استفاده می کنند و جدید و تازه نیستند به شدت مقابله می کند. هدف اصلی گوگل، جلب رضایت کاربران می باشد و این فقط با ارائه مطالب نو و یونیک که نیاز کاربران را پوشش می دهد، میسر می گردد.

از همین بابت الگوریتم های جدیدی راه اندازی شده اند. یکی از موارد مهم در تولید محتوا و اشتراک گذاری آن ها استفاده از شبکه های اجتماعی پر مخاطب است. این مورد باعث توجه گوگل به سایت شما خواهد شد. در رسانه هایی چون تلگرام و اینستاگرام مطالب بین کاربران به زیادی اشتراک گذاشته می شوند که باعث برندینگ و دیده شدن سایت شما خواهد شد. این فرایندهایی که مطرح شد، با دریافت سوشیال سیگنال تحقق پیدا می کند.


داشتن مخاطب گسترده


برخی از سرویس های اجتماعی دارای مخاطب گسترده هستند. برای مثال اینستاگرام و فیس بوک دو شبکه ای به حساب می آیند که در بیشتر حوزه ها دارای کاربر هدف خود می باشند. در ابتدا با عضویت در هریک از آن ها صفحاتی بسازید و با تولید محتوای پیوسته و منظم اعتبار آن ها را بالا ببرید. از این صفحات می توانید لینک هدفمند برای سایت خود دریافت کنید. این فعالیت ها بر بهبود رتبه بندی تاثیر زیادی خواهند داشت.

علاونه بر فیس بوک و اینستاگرام، لینکدین، تلگرام، پینترست و توئیتر نیز دارای محبوبیت زیادی بوده که دارای بیشترین تعداد کاربر هستند. دریافت اکشن موثر از هریک از این سوشال مدیا ها دارای تاثیر مستقیم روی سئو سایت هستند. فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا گوگل به سایت شما اعتماد بیشتری داشته باشد و از این طریق برند شما را در معرض نمایش میلیون ها کاربر قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره و آنالیز رایگان

 

09190030490

 

مشاوره رایگان در واتس اپارتباط در واتس اپ سئوشید

 

فرم درخواست مشاوره فرم درخواست مشاوره

مشاوره رایگان