هزینه طراحی سایت و سئو

0 1,654

هزینه طراحی سایت و سئو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. معمولا هر شرکتی با توجه به نوع خدمت و ارزشی که در این حوزه به مشتریان ارائه می کند، قیمت های مختلفی را برای آن در نظر دارد. معمولا نوع کاربری مشتریان می تواند در تعیین هزینه طراحی سایت و سئو موثر باشد و از عوامل مهم به شمار می رود. مبالغ دریافتی بالا از سوی برخی از شرکت ها لزوما به معنای حرفه ای بودن طراحی سایت و سئو نیست. البته این را هم قبول داریم که طراحی قالب های اختصاصی ممکن است قیمت بالاتری نسبت به طراحی های ساده داشته باشد.

دانش افراد و نوع بهره گیری از آخرین تکنولوژی می تواند از عوامل مهم دیگر به شمار رود. مجموعه سئوشید دارای برنامه نویسانی حرفه ای در حوزه طراحی قالب های اختصاصی و ساده دارد و وب مسترانی برای سئو داخلی و خارجی سایت در نظر گرفته است. علاوه بر دانش افراد و تکنولوژی روز هزینه طراحی سایت و سئو وابسته به تجربه آن موسسه یا شرکت نیز است. مجموعه ما پس از سه دهه تجربه ارزشمند توانسته است در این عرصه به شکوفایی کامل برسد.


 انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و سئو


دغدغه بسیاری از کاربران ایرانی، در انتخاب نوع شرکت طراحی سایت و سئو می باشد. در این مورد باید گفت که هدف، نوع خواسته شما و میزان بودجه ای که مد نظر دارید، همگی در انتخاب بهترین شرکت موثر هستند. مزیت مجموعه ما این است که این دغدغه ها را در راهبردهای مشخصی برنامه ریزی کرده و با هدف بهبود عملکرد سایت بهترین قیمت را به شما مشتریان پیشنهاد می دهد. کارشناسان ما مهارت کافی  کارشناسان ما در این زمینه به شما مشاوره خواهند داد. در آخر شما می توانید خودتان هزینه طراحی سایت و سئو  را تعیین کنید. معمولا پشتیبانی از خدمات ارائه شده مانند بهینه سازی در روند تعیین هزینه طراحی سایت و سئو موثر است.

از طراحی مهم تر مسئله سئو سایت است که می توانید با استفاده از آن به کسب و کار خود رونق زیادی ببخشید. اگر قصد راه انداز کسب و کار آنلاین را دارید پیشنهاد می دهیم که بیشتر از طراحی به سئو سایت اهیمت داده و از همان ابتدای کار جا پای خود را در موتورهای جستجو محکم کنید. نحوه تعیین هزینه سئو سایت با طراحی متفاوت می باشد و به رقابت کلمات کلیدی بستگی دارد.  هر سایتی با هدف خاصی طراحی می شوند، مجموعه سئوشید طراحی سایت را با هدف بهبود عملکرد آن یا بهینه سازی انجام می دهد. معمولا برای طراحی هزینه زیادی گرفته نمی شود و بیشتر روی سئو آن متمرکز می شود


تعیین هزینه طراحی سایت و سئو


هزینه طراحی سایت و سئو

مجموعه تخصصی سئوشید با هدف ایجاد ارزش در حوزه های مختلف بازاریابی دیجیتال سعی کرده است مزیت های ویژه ای نسبت به سایر رقبا بردارد. شاخصه اصلی مجموعه سئوشید کیفیت خدمات ارائه شده از جمله طراحی و سئو سایت می باشد. در زیر امکاناتی که سئوشید برای طراحی سایت در نظر گرفته شده است، برای شما مشتریان شرح داده شده است. استفاده از هریک از این امکانات در روند تعیین هزینه طراحی سایت و سئو موثر است.

ابتدا با توجه به نوع کاربری مشتری از سایت، نوع قالب مورد نظر تعیین شود، برخی از مشتریان به قالبی اختصاصی با امکانات بی شمار نیاز دارند و برخی دیگر هم با قالب هایی از پیش طراحی شده هدف خود را در پیش می گیرند. طراحی هر یک در مجموعه ما انجام می شود و قیمت های تعیین شده بر اساس استانداردهای جهانی می باشد. علاوه بر طراحی سایت قیمت بهینه سازی وبسایت بر اساس متدهای بیشماری از جمله رقابت کلمات پیشنهادی از سوی مشتری تعیین می شود. مجموعه تخصصی سئوشید برای تمامی قیمت های پیشنهاد شده تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است.


امکانات طراحی سایت سئوشید


  1. استفاده از سیستم های امنیتی برای سایت
  2.  خدمات پرداخت بانکی مانند درگاه های اینترنتی
  3. استفاده از کامنت ها و نظرات مشتریان
  4.  برگه هایی چون گالری تصاویر و ویدیوها
  5. ایجاد نوار جستجو در برگه های مختلف
  6. استفاده از نقشه در سایت
  7. ایجاد فروشگاه اینترنتی
  8. وجود برگه های وبلاگ
  9. ایجاد صفحات اکانت کابری
  10. سیستم پیغام شخصی
  11. CRM
  12. ویزیت آنلاین
  13. برگه های رویداد
  14. خبرنامه
  15. امتیاز دهی در برگه های مختلف
  16. استفاده از متون متحرک
  17. استفاده از سیستم حراج
  18. سیستم ورود کاربران
  19. برگه های تبلیغات گسترده
  20. ارسال به دوستان و اشتراک گذاری

هزینه سئوسایت سئوشید


همانطور که می دانید سئوسایت به بهینه سازی موتورهای جستجو اشاره دارد که نسبت به تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز در مزیت می باشد. با سئو دیگر از پرداخت هزینه های ماهانه مربوط به گوگل ادوردز  راحت می شوید و  فقط با یکبار پرداخت هزینه در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار گیرد. تعیین هزینه طراحی سایت و سئو بر اساس فاکتورهای مختلفی قابل تعیین است. مواردی چون کلمات انتخابی از سوی مشتریان و رقابت از موارد تاثیرگذار است. با سئوشید می توانید در سخت ترین کلمات رتبه داشته باشید. کلماتی که در حوزه مربوط ب روند سئوسایت سئوشید به این گونه است که ابتدا سئو داخلی با در نظر گرفتن فاکتورهای مرتبط انجام گرفته و بخش دوم به سئوخارجی مربوط می شود. سئوسایت یا بهینه سازی به شما کمک می کند تا فروش بالایی داشته باشید و کسب و کار آنلاین برای خود ایجاد کنید. یکی از فاکتورهای تعیین هزینه طراحی سایت و سئو تولید محتوای قوی با به روز رسانی منظم صفحات می باشد. در مجموعه تخصصی سئوشید گروهی از محتوانویسان حرفه ای برای تولید محتوای سئو در نظر گرفته شده اند که با تمامی فاکتورهای سئو داخلی و خارجی آشنایی کامل دارند. در سئوشید برای هر قسمتی از سئوسیات متخصص ویژه آن حوزه در نظر گرفته شده است.


سئو داخلی سایت


هزینه طراحی سایت و سئو

سئو داخلی سایت به تمامی فرایندهایی که در جهت بهبود صفحات داخلی سایت انجام می گیرد، گفته می شود. یکی از بخش های مهم و اساسی مجموعه سئوشید است که با استفاده از بهترین سئوکاران ایران هر ساله روند انجام آن بر اساس الگوریتم های گوگل آپدیت کرده و از جدید ترین تکنیک ها استفاده می کند.  سئو داخلی می تواند تا حدود 40 درصد از کار سئوسایت شما را تضمین کند و مابقی مربوط به سئوخارجی می باشد. فاکتورهای داخلی مانند سرعت بارگذاری صفحات و یا تولید محتوای هدفمند موارد سئو داخلی محسوب می شود. محسوب می شود. برای آشنایی کامل می توانید مقاله 200 فاکتور سئو سایت را مطالعه کنید. برخی ها به اشتباه تصور می کنند که فاکتورهای داخلی در رتبه بندی سایت تاثیر زیادی ندارند، ولی زیر بنای اصلی سئو سایت بهینه بودن همین فاکتورهای داخلی می باشد. در مجموعه سئوشید تیمی متخصص برای سئو داخلی در نظر گرفته شده است. در زیر به بهینه سازی برخی از موارد داخلی پرداخته می شود، هر ساله معیار گوگل می تواند بر اساس الگوریتم های جدیدش تغییر کند و سئوکاران باید دانش خود را به روز کنند.

برخی از موارد بهینه سازی داخلی سایت


1.عنوان برگه های سایت


Page title  یکی از مهم ترین فاکتورهای داخلی محسوب شده که باید برای همه صفحات رعایت شود. فقط یکبار برای هر صفحه از تگ h1 استفاده شود. برای بهنیه کردن این تگ باید از کلمات کلیدی در آن استفاده شود. برای مثال اگر کلمه کلیدی ما سئو داخلی است، باید در عنوان برگه از این کلمه استفاده شود. برای مثال عنوان برگه می تواند تکنیک های سئو داخلی باشد. در آپدیت جدید گوگل در سال 2020 استفاده از کلمات کلیدی در این تگ از رنکینگ فاکتورهای مهم به شمار می رود.


2.تگ متا


برخی از صاحبان وبسایت ها بهینه سازی این تگ را فراموش می کنند، درحالی که استفاده از این تگ برای هر صفحه ای از سایت امری ضروری می باشد. تگ متا یا توضیحات، توضیح مختصری از برگه سایت شما می باشد. گوگل سالیانه زیادی است که اهمیت ویژه ای به این تگ داده است. اگر تگ متای توضیحات کاملا بهینه باشد، مشتری مجاب می شود تا وارد سایت شما شود. از کلمات کلیدی خود در این تگ استفاده کنید و از خلاصه ای مفید و جذاب استفاده کنید. متای جذاب در کنار تایتل خوب باعث می شود تا کاربران سریعا وارد سایت شما شوند و از برگه های دیگر بازدید کنند. هرساله آپدیت جدیدی برای بهینه کردن این تگ ارائه می کند، برای مثال در سال 2020 تعداد کلمات استفاده شده برای تگ متا 150 عدد است.


3.ساختار url صفحات سایت


باید ساختار url  صفحات به خوبی اصلاح شوند و از کلمات کلیدی در آن ها استفاده شود. رعایت این اصل به شدت برای برگه های مختلف صفحات توصیه می شود. ساختار درست صفحات html سیگنال مثبتی را در پی داشته و گوگل به خوبی محتوای آن صفحه را درک می کند.


4.استفاده از کلمات کلیدی در تگ های h2 و h3


برای تفکیک صفحات html  از تگ های h2 و h3 استفاده می کنند. استفاده از این تگ ها خوانایی محتوای صفحه را برای کاربر راحت می کند و در رابطه کاربری یا ui از موارد مهم به شمار می رود. استفاده از کلمات کلیدی در این تگ ها توصیه می شود، زیرا سیگنال مثبتی از سوی گوگل برای سایت شما رقم زده می شود. در صفحات سایت فقط باید یکبار از تگ h1 استفاده شود، از دیگز تگ ها می توان چند بار استفاده کرد.


5.استفاده از تصاویر و ویدیوها


استفاده از تصاویر و فیلم ها در محتوای صفحات بر جذابیت مطالب می افزاید. یکی از نکات در بهینه کردن تصاویر اضافه کردن متن جایزین می باشد. در متن جایگزین بهتر است از کلمات کلیدی استفاده شود. یکی دیگر از موارد بهینه کردن، کم کردن حجم تصاویر می باشد که باید به توجه ویژه ای شود.


6.چگالی کلمات کلیدی


در محتوای صفحه سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید. تعداد کلمات کلیدی به کار رفته به تعداد کل کلمات چگالی کلمات را تعیین می کند که بر محتوای صفحه بسیار تاثیرگذار است. سعی کنید در حد تعادل از کلمات کلیدی استفاده کنید. تعداد زیاد کلمات کلیدی در متن باعث می شود تا آن صفحه برای گوگل یه برگه اسپم شمارده می شود و از لیست نتایج گوگل خارج می شوید. براساس آمار بدست آمده از گوگل، تعداد متوسط استفاده از کلمات کلیدی در متن 2 تا 5 درصد کل متن می باشد.


7.استفاده از لینک های داخلی


برخی از افراد اشتباها فکر می کنند که فقط استفاده از لینک های خارجی در ربه بندی سایت موثرند و نقش لینک های داخلی را نادیده گرفته اند. یکی از فاکتورهای مهم در بهبود عملکرد داخلی، ارتباط بین صفحات با استفاده از لینک های داخلی است. این لینک نه تنها باعث می شوند که کاربر به راحتی به تمامی صفحات شما دسترسی پیدا کند، بلکه موتورهای جستجو هم می توانند از طریق این ارتباط تمامی صفحات را پیمایش کنند. یک مزیت ارتباط دهی بین صفحات، زنده نگه داشتن آن ها است. یکی از سیگنال های مثبت که از سوی گوگل برای سایت شما رقم زده خواهد شد، استفاده از لینک های داخلی می باشد.


سئو خارجی سایت


هزینه طراحی سایت و سئو

سئو خارجی به تمامی فرایندهایی که در خارج از سایت برای پشتیبانی و افزایش رتبه بندی در کلمات کلیدی انجام می شود، سئوخارجی فقط لینک سازی نیست، نوع لینک سازی بر اساس سئوکلاه سفید پایه اصلی کار در مجموعه سئوشید می باشد. روش لینک سازی داخلی آرام و تدریجی در دامنه های معتبر بر اساس استانداردهای گوگل انجام می شود. به هیچ وجه از سایت های اسپم لینک گرفته نمی شود و کاملا هدفمند انجام می شود. برای سئوخارجی گروهی ویژه در سئوشید در نظر گرفته شده است. در زیر به برخی از فاکتورهای خارجی پرداخته می شود:


برخی از موارد بهینه سازی خارجی سایت


1.استفاده از شبکه های اجتماعی


امروزه شبکه های اجتماعی جز لاینفک زندگی هر شخصی شده است و اکثر مردم عضو حداقل یکی از این سوشیال ها را دارند. با لینک سازی و اشتراک گذاری مطالب در این شبکه ها می توان ترافیک هدفمندی را وارد سایت کرد.  چهار شبکه اجتماعی که بیشتر تاثیر را در سئو خارجی دارند فیس بوک، توییتر، لینکدین می باشند. شبکه های اجتماعی بهترین و ارزانترین منبع تبلیغات آنلاین می باشند. روش لینک سازی در شبکه های اجتماعی با استفاده از پنل هایی خارجی با استفاده از تکنیک های کلاه سفید صورت می گیرد


2.برندینگ


برندینگ در سئوخارجی تاثیر چشمگیری داشته و گوگل برای آن ارزش زیادی قائل شده است. برندینگ خود شامل فاکتورهای مختلفی می باشد. برندینگ معرف خدمات و محصولات شما مشتریان است. به کاربردن کلمه کلیدی در نام برند باعث تمایز محصول شما شده و لینک سازی با اسم برند همراه با کلمه کلیدیدر سئوخارجی از نکات قابل توجه می باشند.


3.اعتبار دامنه


اعتبار دامنه شاخص مهمی در سئو خارجی محسوب می شود که سایت موز چندین سالی است که معرفی کرده است. از مهم ترین شاخص های کیفی دامنه ای که لینک می دهد، می باشد. سایت هایی که اعتبار دامه بالایی دارند، به این معناست که از سایت های با کیفیتی لینک هدفمند داشته اند، لذا لینک سازی در این دامنه ها از عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی محسوب می شود. البته این هم هست که برخی از سایت ها اعتبار دامنه بالایی دارند ولی از نظر گوگل اسپم معرفی شده اند. این سایت ها معمولا با استفاده از روش های کلاه سیاه و فقط با لینک سازی در دامنه های مختلف اعتبار بالایی گرفته اند.


4.اعتبار صفحات لینک دهنده


اعتبار صفحه نمره‌ای است که توسط Moz ایجاد شده و پیش بینی می‎کند یک صفحه خاص تا چه حد لینک های هدفمند داشته و چه میزان از فاکتورهای داخلی بهره مند می باشد.  اعتبار صفحه بالاتر نشان دهنده پتانسیل بالاتر برای داشتن رتبه‎ای بهتر است. اعتبار صفحه براساس داده‎های فهرست وب شکل گرفته و ده‎ها فاکتور در آن مد نظر قرار می‎گیرند. از اعتبار صفحه یک مدل یادگیری ماشینی برای شناسایی الگوریتم‎هایی استفاده می‎شود که بهترین ارتباط را با هزاران صفحه نتایج جستجوی مورد نظر دارد و به این ترتیب پیش بینی انجام می‌گیرد.


 5.جایگاه بک لینک های خارجی


موقعیت لینک گرفته شده از صفحه مورد نظر از موارد مهم در سئو خارجی می باشد، آمار نشان داده است لینک هایی که در داخل خود محتوای صفحه گرفته می شوند، تاثیر بیشتری نسبت به لینک های دیگر در صفحه دارند.


6.لینک گرفتن از رقبا


لینک گرفتن از رقبا ناثیر خوبی در رتبه بندی سایت ما دارند. این راهبرد باعث می شود تا ترافیک بالایی از سایت هایی که رتبه خوبی دارند، بگیرید. این فرایند با استفاده از رپرتاژآگهی صورت می گیرد. مزیت رپرتاژ آگهی در این است که لینک های آن دائمی می باشند و مانند لینک های شارژ پس از مدتی حذف نمی شوند. مزیت دیگر رپرتاژ آگهی این است که جایگاه لینک ها در محتوای صفحه می باشد. با سئوشید می توانید به راحتی از رقبایتان لینک هدفمند دریافت کنید.


7.لینک گرفتن از سایت های صنعت خود


لینک گرفتن از سایت های صنعت خودمان سیگنال مثبت از سوی گوگل بر روی رتبه سایت شما خواهد داشت. بهتر است که به صورت رپرتاژ آگهی از سایت های صنعت خود لینک بگیری. با این کار گوگل متوجه خواهد شد که شما در دامنه ای مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک دارید، بنابراین اعتبار بالایی از گوگل دریافت خواهید کرد.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره و آنالیز رایگان

 

02128421818

 

09037881028

 

ارتباط در واتس اپ سئوشید مشاوره رایگان در واتس اپ

 

فرم درخواست مشاورهفرم درخواست مشاوره

مشاوره رایگان